Obsah fóra U Prokopnutého bubnu U Prokopnutého bubnu
Vaše oblíbená hospoda nyní již i na hexnetu!

FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Amatérský muzikál "Hogfather" - Otec prasátek

Přidat nové téma   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra U Prokopnutého bubnu -> Divadlo
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
maekar

PříspěvekZaslal: pátek 20. září 2013 19:23     Předmět: Amatérský muzikál "Hogfather" - Otec prasátek Citovat

Zdravím vás. Jsem tady na fóru nový, ale rád bych uveřejnil něco, na čem jsem společně se svým kamarádem pracoval celé letošní prázdniny. Mně osobně je 16 a studuji gymnázium a konzervatoř, kamarádovi 17 a studuje gymnázium, tak prosím berte vše s rezervou Smile

Pustili jsme se do psaní amatérského muzikálu na motivy skvělé Pratchettovy knihy "Otec prasátek". Možná vám bude připadat ulítlé psát muzikál zrovna na toto téma, ale poslechněte ukázku a uvidíte. Byl bych rád za vaše názory na zpracování nápadu, protože nemám v blízkém okolí nikoho, kdo by to vzal objektivně.
Já píšu hudbu a kamarád texty.
Zatím máme hotový kompletní 1.akt a asi půlku aktu 2. Realizace zřejmě proběhne jako školní představení...

Zde je uveřejněna předehra, zatím jsme se rozhodli jen pro ni, písničky asi budeme zveřejňovat časem.
http://www.youtube.com/watch?v=EWhnBBlqQM4

Díky vám moc, pokud alespoň dočtete až sem a poslechnete předehru. Budu rád za JAKÝKOLI komentář. Krásný den.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Hrdlodus

PříspěvekZaslal: pátek 20. září 2013 19:48     Předmět: Citovat

Tak zatím mohou pouze říct, že hudba je příjemná.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
datel

PříspěvekZaslal: neděle 22. září 2013 19:13     Předmět: Citovat