Obsah fóra U Prokopnutého bubnu U Prokopnutého bubnu
Vaše oblíbená hospoda nyní již i na hexnetu!
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Thud
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra U Prokopnutého bubnu -> Obsah stránek Discworld.cz
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Chlodva



Založen: 8.1.2007
Příspěvky: 40

PříspěvekZaslal: středa 24. leden 2007 20:51     Předmět: Citovat

Letax napsal:

Hraješ po netu?

Mám tu verzi na počítač, dá se to ukládat a zobrazujou se ti tam tahy. Vlastně to bylo vyvinutý na hraní po netu. Někde to je tu i ke stažení, ne?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Letax



Založen: 15.11.2006
Příspěvky: 210
Bydliště: Sušice

PříspěvekZaslal: středa 24. leden 2007 22:04     Předmět: Citovat

Jo já vim co myslíš...mam to taky. Ale já myslel spíš tohle- http://www.thudgame.com/node/561
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Chlodva



Založen: 8.1.2007
Příspěvky: 40

PříspěvekZaslal: čtvrtek 25. leden 2007 13:59     Předmět: Citovat

Letax napsal:
Jo já vim co myslíš...mam to taky. Ale já myslel spíš tohle- http://www.thudgame.com/node/561

to se mi ještě nepovedlo nikdy zprovoznit Smile I když už to zkouším sakra dlouho...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Letax



Založen: 15.11.2006
Příspěvky: 210
Bydliště: Sušice

PříspěvekZaslal: čtvrtek 25. leden 2007 16:39     Předmět: Citovat

Chlodva napsal:
Letax napsal:
Jo já vim co myslíš...mam to taky. Ale já myslel spíš tohle- http://www.thudgame.com/node/561

to se mi ještě nepovedlo nikdy zprovoznit Smile I když už to zkouším sakra dlouho...


Na tom nemusíš nic zprovozňovat. Jenom si nainstaluj Javu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Chlodva



Založen: 8.1.2007
Příspěvky: 40

PříspěvekZaslal: čtvrtek 25. leden 2007 20:50     Předmět: Citovat

Letax napsal:
Na tom nemusíš nic zprovozňovat. Jenom si nainstaluj Javu.


Aha, to by mohlo být ono Smile Já ještě tak ty semafory...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Tomis
Člen Klubu Terryho Pratchetta


Založen: 1.10.2006
Příspěvky: 314
Bydliště: Prágl, Sometimes i jinde

PříspěvekZaslal: čtvrtek 15. březen 2007 1:37     Předmět: Citovat

tady jsem přeložil tu druhou variantu, prosím o případnou kontrolu a jestli to uvidí někdo z adminů, tak po kontrole to třeba přihrát ke stránkám.

BUCH!
Varianta Koumské údolí

Každý trpaslík a troll na celé ploše se po Koumském údolí pere za svou stranu. na svou stranu souboje. Ale nejsou to nějaké slabošský souboj, ale další pokus vyrovnat si staré účty. V této bitvě se trpaslíci snaží utéci z Koumského údolí s Balvanem. Věří, že je v něm ukryta jedna z pradávných magických mluvících kostek, kterou léta hledali.
Trollové se je snaží zastavit, ne proto, že by věděli co může v balvanu být, ale proto, že prostě mají něco proti trpaslíkům snažícím se odvléct velký kus kamene. Ten kus kamene, který by klidně mohl být něčím(některého z trollů ) dědečkem , pěkně hluboce hloubajícím.

Cíl hry:
Aby vyhrali trpaslíci musí pohnout skálou na vzdálenější stranu údolí(označeno tmavě šedivě na obrázku). Tj. každý z pěti polí na opačné straně hrací desky než sedí velitel trpaslíků. Trollové vyhrají, pokud se jim podaří postavit tři ze svých řad okolo Balvanu(na jakékoliv sousedící pole včetně diagonály). Pokud žádná ze stran nedokáže dostát svého, hra je nerozhodně.

Osoby a obsazení
- Deska
- 8x Troll(T)
- 16x Trpaslík (D)
- Balvan(R)
Velitel trpaslíků

Tahy:
Trpaslíci táhnou jako první.
Troll se smí pohnout o jedno, dvě nebo tři pole přímým směrem ( vertikálně, horizontálně, nebo po diagonále)
Trpaslík se smí pohnout o kolik polí chce v přímém směru(vertikálně, horizontálně, nebo po diagonále)
Žádná postava nesmí přeskočit jinou figurku ve hře(ani Balvan).
Balvan smí být posouván pouze trpaslíky(místo pohybu jiného trpaslíka). Může se pohnout pouze o jedno pole v libovolném směru. Aby se pohnula musí stát v nejbližším okolí trpaslík a na konci tahu se musí také postavit vedle trpaslíka.
Sbírání
Troll sebere trpaslíka tak, že jej zadupe do země. Pohne se z místa vedle trpaslíka přes pole s trpaslíkem a skončí na poli těsně za ním (musí být volné). Zašlapaný trpaslík je odnesen z údolí. Několik sebrání může být provedeno v rámci jednoho tahu a je povoleno změnit směr mezi jednotlivými sebráními.
Trpaslíci seberou trolla tím, že se postaví z každé strany trolla jeden trpaslík(trpaslík,troll,trpaslík musí být v jedné řadě i diagonálně)
Pokud trpaslík, který sbíra trolla vytvoří sezbírací dvojici i s jiným trpaslíkem na jiného trolla, ten je také sebrán.
Balvan nehraje žádnou roli při sbírání.
Figura je vždy po svém posunu v bezpečí, i když se vsune mezi dvě soupeřovi figury. Sbírání je provádno jen pokud sbíraná strana je na tahu a pohne s figurou, která provádí sbírání. Stejně tak balvan může být vsunut mezi tři trolly. Může být pouze zajata pokud se pohne troll.
Sbírání není povinné
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Chlodva



Založen: 8.1.2007
Příspěvky: 40

PříspěvekZaslal: čtvrtek 15. březen 2007 13:39     Předmět: Citovat

No, nechci být nezdvořilý, ale te překlad je dost slabý...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
puczmeloun



Založen: 1.10.2006
Příspěvky: 1284
Bydliště: Ankh-Brünn

PříspěvekZaslal: čtvrtek 15. březen 2007 14:33     Předmět: Citovat

Dělám na opravě z cežštiny do češtiny...uz sem za pulkou Wink ted jenom cellindru a hurá s tím na web Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
puczmeloun



Založen: 1.10.2006
Příspěvky: 1284
Bydliště: Ankh-Brünn

PříspěvekZaslal: čtvrtek 15. březen 2007 14:52     Předmět: Citovat

BUCH!
Varianta Koumské údolí

Každý trpaslík i troll se na celé ploše Koumského údolí pere za svou stranu. Není to ale jen tak nějaký slabošský souboj, je to další z pokusů vyrovnat staré účty.
V této bitvě se trpaslíci snaží uprchnout z Koumského údolí s Balvanem. Věří, že je v něm ukryta jedna z pradávných magických mluvících kostek, kterou dlouhá léta hledali.
Trollové se je naopak snaží zastavit. Ne proto, že by snad věděli, co může v balvanu být, ale proto, že prostě nemají rádi trpaslíky snažící se odvléct velký kus kamene. Právě ten kus kamene, který by klidně mohl být hluboce hloubající dědeček některého z přítomných trollů.

Cíl hry:
Aby vyhráli trpaslíci musí pohnout skálou, až na vzdálenou stranu údolí (tmavě šedá na obrázku). Tj. na jakékoli z pěti polí umístěných na opačné straně hrací desky (myšleno k veliteli trpaslíků).
Trollové vyhrávají, pokud se jim podaří postavit tři trolly okolo Balvanu (na jakékoli sousedící pole včetně diagonály). Pokud žádná ze stran nedokáže dostát svého, končí hra nerozhodně.

Osoby a obsazení:
- 8x Troll (T)
- 15x Trpaslík (D)
- 1x Trpaslík – velitel (vedle balvanu)
- Balvan(R)



Tahy:
Trpaslíci táhnou jako první.
Troll se smí pohnout o jedno, dvě nebo tři pole přímým směrem (vertikálně, horizontálně, nebo po diagonále).
Trpaslík se smí pohnout v přímém směru o libovolný počet polí (vertikálně, horizontálně, nebo po diagonále).
Žádná postava nesmí přeskočit jinou figurku ve hře (ani Balvan).
Balvan smí být posouván pouze trpaslíky (místo pohybu jiného trpaslíka). Může se pohnout pouze o jedno pole v libovolném směru. Aby se pohnul musí stát v nejbližším okolí (na políčku vedle) trpaslík. Na konci tahu však musí být Balvan také v přímé blízkosti trpaslíka.

Sbírání:
Troll sebere trpaslíka tak, že jej zadupe do země. Pohne se z místa vedle trpaslíka, přes pole s trpaslíkem a skončí na poli těsně za ním (musí být volné). Zašlapaný trpaslík je odnesen z údolí. Několik sebrání může být provedeno v rámci jednoho tahu a je povoleno změnit směr mezi jednotlivými sebráními.
Trpaslíci seberou trolla tak, že se postaví z každé strany. Tzn. trpaslík, troll, trpaslík (musí být v jedné řadě).
Pokud trpaslík, který sbírá jednoho trolla vytvoří sběrnou dvojici s jiným trpaslíkem i na druhého trolla, pak je tento troll také sebrán.
Balvan nehraje při sbírání žádnou roli.
Figura je vždy po svém posunu v bezpečí, i když se vsune mezi figury soupeře.
Mimo svůj tah nemůže žádná figura zajmout figuru spoluhráče.
Trpaslíci mohou posunout Balvan i mezi trojici trollů. Zajat je ale teprve tahem trolla.
Sbírání není povinné.


Naposledy upravil puczmeloun dne sobota 17. březen 2007 15:36 , celkově upraveno 2 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Tomis
Člen Klubu Terryho Pratchetta


Založen: 1.10.2006
Příspěvky: 314
Bydliště: Prágl, Sometimes i jinde

PříspěvekZaslal: čtvrtek 15. březen 2007 21:08     Předmět: Citovat

Chlodva napsal:
No, nechci být nezdvořilý, ale te překlad je dost slabý...

ok beru na vedomi,nikdo se k tomu nemel, tak jsem se k tomu rozhoupal sam, byla to prace pomerne pozde v noci,ale doufal jsem,ze to nekomu pomuze

Puczmeloun - dekuji za upravy, nejsem zadny cestinar, ale snad to melo smysl
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Tomis
Člen Klubu Terryho Pratchetta


Založen: 1.10.2006
Příspěvky: 314
Bydliště: Prágl, Sometimes i jinde

PříspěvekZaslal: čtvrtek 15. březen 2007 21:22     Předmět: Citovat

puczmeloun napsal:

Balvan může být posunut mezi tři trolly. Zajat může být ale pouze pokud je troll přesunut.
The rock may be moved and come to rest next to three trolls. It can only be captured when a troll is moved.

Jeste me napada:
Trpaslíci mohou posunout Balvan i mezi trojici trollů. Balvan je zajat teprve tahem trolla.

nebo

Balvan je zajat pouze při tahu trollů. (Pouze pokud je na tahu troll)



PS když jsem si to teď s odstupem času po sobě přečetl, tak se fakt nedivím, zůstali mi tam poznámky zpředchozí verze a proto některé věty nedávali smysl...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
puczmeloun



Založen: 1.10.2006
Příspěvky: 1284
Bydliště: Ankh-Brünn

PříspěvekZaslal: pátek 16. březen 2007 19:09     Předmět: Citovat

Tomis vsak pohoda Very Happy ja taky nejsem cestinar ale to se fakt nedalo cist Very Happy takhle sem tomu doufám dodal aspon trochu slohový utvar i kdyz moje práce taky není dokonalá...

k tej predposlední vete: Tohle je asi nejlepsí...

Trpaslíci mohou posunout Balvan i mezi trojici trollů. Zajat je ale teprve tahem trolla.


tímzto pádem precti to jeste po me a hod uz jenom do normálního prispevku navrhy ne pozmeneni vet...ja to pak hodím na net (teda jesi muzu) a predpokladam ze hadati to k pravidlum thudu da taky Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Tomis
Člen Klubu Terryho Pratchetta


Založen: 1.10.2006
Příspěvky: 314
Bydliště: Prágl, Sometimes i jinde

PříspěvekZaslal: pátek 16. březen 2007 19:53     Předmět: Citovat

jeste nekolik drobnosti.
nemají rádii - dvojite i
Trpaslík se smí pohnout v přímém směru o kolik polí chce
mozna lepe "Trpaslik se smi pohnout o libovolný počet polí".
Balvan nehraje žádnou roli při sbírání.
Možná Balvan nehraje při sbírání žádnou roli

Ale to už jsou opravdu hloupustky, ktere klině mohou zůstat tak jak jsou.

hodně dlouho jsem přemýšlel jestli je lepší pojem sbírání nebo zajímání,ale v pravidlech přeložených dříve je sbírání, tak jsem to tak nechal.

na net to samozřejmě hoď proto jsem to sem psal aby to vidělo více lidíSmile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
puczmeloun (anonim)
Anonymní





PříspěvekZaslal: sobota 17. březen 2007 16:14     Předmět: Citovat

Toz sem to doupravil...prímo v puvodnim textu a tak v nedeli to na web hodím... Cool
Návrat nahoru
Tomis
Člen Klubu Terryho Pratchetta


Založen: 1.10.2006
Příspěvky: 314
Bydliště: Prágl, Sometimes i jinde

PříspěvekZaslal: sobota 17. březen 2007 19:29     Předmět: Citovat

OOk,
jen nechapu, jak se ti podarilo dat prispevek jako anonym, kdyz se tu tvdilo, ze anonymove kvuli spamu jsou vypnute
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra U Prokopnutého bubnu -> Obsah stránek Discworld.cz Časy uváděny v GMT + 2 hodiny
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Strana 3 z 4

 
Přejdi na:  
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra.
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.