Obsah fóra U Prokopnutého bubnu U Prokopnutého bubnu
Vaše oblíbená hospoda nyní již i na hexnetu!
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Stolní hra- Patricijem Ankh-Morporku
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 36, 37, 38, 39  Další
 
Přidat nové téma   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra U Prokopnutého bubnu -> Hry
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
DORFL
Člen Klubu Terryho Pratchetta


Založen: 2.10.2006
Příspěvky: 6916

PříspěvekZaslal: neděle 23. leden 2011 22:18     Předmět: Citovat

Novom napsal:
Možná logické, ale zbytečné, fakt to nechte takhle, udělejte si třeba vlastní verzi, ale do téhle bych už výrazně nezasahoval, protože byste změnili prakticky celou druhou polovinu hry. Celá hra je založená na štěstí a je jednoduchá, takže není potřeba nic vysvětlovat, tahle možnost vlivu a kdo ví čeho by jen strašlivě ztížila náročnost i délku hraní.

Nikdo do toho nezasahuje... nikdo to nepřemalovává, nikdo to nepřepisuje, nikdo to upravené netiskne, nikdo to znovu nevypaluje. Klid. Jen se tu rozjela vcelku zajímavá debata ohledně některých aspektů té hry, nedělal bych z toho tragédii, Novome.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Novom
Člen Klubu Terryho Pratchetta


Založen: 13.3.2007
Příspěvky: 468

PříspěvekZaslal: neděle 23. leden 2011 22:25     Předmět: Citovat

Tragédii z toho nedělám, jen s tím pánové přišli opravdu pozdě. A abych řekl pravdu, krom zpoplatnění přívozu se mi žádný z nápadů nezamlouvá, mění to naprosto hru.

Mimochodem, oni argumentují, já argumentuju, myslím, že tohle je vcelku normální. Mně se to nelíbí, tak to dávám najevo, je tu snad svoboda projevu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
DORFL
Člen Klubu Terryho Pratchetta


Založen: 2.10.2006
Příspěvky: 6916

PříspěvekZaslal: neděle 23. leden 2011 23:19     Předmět: Citovat

Novom napsal:
Tragédii z toho nedělám, jen s tím pánové přišli opravdu pozdě. A abych řekl pravdu, krom zpoplatnění přívozu se mi žádný z nápadů nezamlouvá, mění to naprosto hru.

Mimochodem, oni argumentují, já argumentuju, myslím, že tohle je vcelku normální. Mně se to nelíbí, tak to dávám najevo, je tu snad svoboda projevu.

Jasně, jasně, jen mi tvé připomínky k té debatě přišly až příliš... jak to říci, něco v duchu "Co to tady melete za blbosti, je to naprosto zbytečné!"
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Novom
Člen Klubu Terryho Pratchetta


Založen: 13.3.2007
Příspěvky: 468

PříspěvekZaslal: neděle 23. leden 2011 23:27     Předmět: Citovat

Většina z těch nápadu je reálná pro jinou hru.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Ikshorm
Člen Klubu Terryho Pratchetta


Založen: 22.2.2009
Příspěvky: 3725
Bydliště: Ankh-Libeň

PříspěvekZaslal: neděle 23. leden 2011 23:34     Předmět: Citovat

Novom napsal:
Většina z těch nápadu je reálná pro jinou hru.

Mimem v Ankh-Morporku! Laughing
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
nenapadáměžádnýméno
Anonymní





PříspěvekZaslal: pondělí 24. leden 2011 11:59     Předmět: Citovat

Kompromitujících materiálů je 9. Když chcete zvednout počet karet, musíte k nim také vymyslet smysluplný text v souladu s knížkama. To samé platí pro náhody. Prostě aby to mělo hlavu a patu.
Ostatně s rozšířenim počtu cechovních úkolů a náhod jsem počítal od začátku - jsou tam mezery v číslování karet.

Souhlasim s Novomem - většina nápadů je do hry nezakomponovatelná.

Ostatně pokud chcete hru změnit nebo vylepšit, já v tom nikomu bránit nebudu (ani nemůžu). Mějte ale na paměti jedno - takovéhle výkřiky do tmy jsou o ničem. Vypracujte logický systém, který bude navazovat na stávající, udělejte potřebné změny a pak to otestujte. Práce na pár měsíců.

Sice sem vocáď vodešel, ale tadle hra je z velký části mý duchovní dítě, takže proto se vyjadřuju.
Jsem rád, že vás hra pořád ještě baví.
Návrat nahoru
Sir Samuel Elanius
Člen Klubu Terryho Pratchetta


Založen: 7.2.2007
Příspěvky: 84
Bydliště: Havířov

PříspěvekZaslal: pondělí 24. leden 2011 12:27     Předmět: Citovat

souhlasím s názory že hra jak je je v pořádku úpravy by ji zkoplikovaly a prodloužily do neskutečných rozměrů, a zasvětit pak do takové hry nováčka by bylo pro něj utrpaním

nicméně jako náměty na nové hry jsou to fajn nápady, taková karetní zeměplošká hra či nějaké "Močkopoly" by byly určitě fajn
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Jarda



Založen: 29.8.2010
Příspěvky: 39

PříspěvekZaslal: pondělí 24. leden 2011 12:55     Předmět: Citovat

Znova: Pod názvem "Patricijem Ankh-Morporpoku" si představuji hru plnou taktizování, spojenectví, intrik, zrady, podplácení, ... styl "já pomůžu Vrahovi proti Patricijovi a on mi za to prodá Operu, ..."

Tady jediné rozhodování je zaútočím/nezaútočím a použiji/nepoužiji speciální předmět
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
nenapadáměžádnýméno
Anonymní





PříspěvekZaslal: pondělí 24. leden 2011 13:22     Předmět: Citovat

Znovu: tak to vymysli, udělej, otestuj a předveď.

Zatím akorát píšeš nesmysly. Cílem hry je stát se Patricijem. Pokud ti někdo bude pomáhat stát se jím, škodí sám sobě. K čemu mi bude budova opery, když prohraju celou hru?
Návrat nahoru
Alvin



Založen: 1.4.2008
Příspěvky: 2043
Bydliště: Praha/Vancouver

PříspěvekZaslal: pondělí 24. leden 2011 13:31     Předmět: Citovat

Jarda napsal:
Znova: Pod názvem "Patricijem Ankh-Morporpoku" si představuji hru plnou taktizování, spojenectví, intrik, zrady, podplácení, ... styl "já pomůžu Vrahovi proti Patricijovi a on mi za to prodá Operu, ..."

Tady jediné rozhodování je zaútočím/nezaútočím a použiji/nepoužiji speciální předmět
Když se ti to nelíbí, nemusíš to hrát. Tak něco vymysli, aby to do toho zapadlo a vytvoř to. Nebo udělej jinou hru ať vidíš, že to není sranda. Když kritizovat, tak konstruktivně a ne jen planě plkat - nelíbí se mi to a ono...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Ikshorm
Člen Klubu Terryho Pratchetta


Založen: 22.2.2009
Příspěvky: 3725
Bydliště: Ankh-Libeň

PříspěvekZaslal: pondělí 24. leden 2011 14:23     Předmět: Citovat

Alvin napsal:
Jarda napsal:
Znova: Pod názvem "Patricijem Ankh-Morporpoku" si představuji hru plnou taktizování, spojenectví, intrik, zrady, podplácení, ... styl "já pomůžu Vrahovi proti Patricijovi a on mi za to prodá Operu, ..."

Tady jediné rozhodování je zaútočím/nezaútočím a použiji/nepoužiji speciální předmět
Když se ti to nelíbí, nemusíš to hrát. Tak něco vymysli, aby to do toho zapadlo a vytvoř to. Nebo udělej jinou hru ať vidíš, že to není sranda. Když kritizovat, tak konstruktivně a ne jen planě plkat - nelíbí se mi to a ono...

Alvine, Jarda neplkal planě - výše bys našel jeho zamítnuté návrhy na vylepšení. Já se k nim v rámci současné verze hry taky stavím spíše skepticky, protože už tak je (jak správně v ordinaci podotkl Dorfl) hodně dlouhá, ale klidně se přidám do tvůrčího týmu, který by vyvíjel hru s podobnou tématikou, jednodušším plánem, ale naopak složitějším systémem.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Alvin



Založen: 1.4.2008
Příspěvky: 2043
Bydliště: Praha/Vancouver

PříspěvekZaslal: pondělí 24. leden 2011 15:26     Předmět: Citovat

Ikshorm napsal:
Alvin napsal:
Jarda napsal:
Znova: Pod názvem "Patricijem Ankh-Morporpoku" si představuji hru plnou taktizování, spojenectví, intrik, zrady, podplácení, ... styl "já pomůžu Vrahovi proti Patricijovi a on mi za to prodá Operu, ..."

Tady jediné rozhodování je zaútočím/nezaútočím a použiji/nepoužiji speciální předmět
Když se ti to nelíbí, nemusíš to hrát. Tak něco vymysli, aby to do toho zapadlo a vytvoř to. Nebo udělej jinou hru ať vidíš, že to není sranda. Když kritizovat, tak konstruktivně a ne jen planě plkat - nelíbí se mi to a ono...

Alvine, Jarda neplkal planě - výše bys našel jeho zamítnuté návrhy na vylepšení. Já se k nim v rámci současné verze hry taky stavím spíše skepticky, protože už tak je (jak správně v ordinaci podotkl Dorfl) hodně dlouhá, ale klidně se přidám do tvůrčího týmu, který by vyvíjel hru s podobnou tématikou, jednodušším plánem, ale naopak složitějším systémem.
V tom případě omluva Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
nenapadáměžádnýméno
Anonymní





PříspěvekZaslal: čtvrtek 27. leden 2011 9:22     Předmět: Citovat

Novom napsal:
Políčka Náhoda tam jsou docela dost, ale možná by jich mohlo být o malinko více. Drobné úpravy v pravidlech by určitě taky šly (zpoplatnění přívozu třeba 5 tolary, zpřehlednění políček, na kterých se plní úkoly...), ale nic zásadního. Pravidla jsou dost komplexní a větší zásah do nich by udělal jenom ještě větší zmatek ve hře.

Ještě jsem o tom přemýšlel a tohle jsou rozumná vylepšení a jsem ochotný je udělat. Ovšem něco za něco.

Pokud se najde dobrá duše, která upraví mapu a vytvoří jednoduchý seznam míst pro plnění úkolů s přečíslováním (např. 15E změněno na 8Cool a pak mi mapu pošle (vypálenou na DVD), jsem ochoten opravit kartičky, přidat každému cechu 3 úkoly, vymyslet nějakou tu náhodu a kompromitující materiál a vygenerovat nové pdf.

Mapu sám upravit nemůžu, původní originál už totiž nevlastním a s grafickými programy si zrovna netykám.
Že bych někomu poslal soubor s kartama a opravoval to někdo jiný, tak o tom nemůže být ani řeči.
Návrat nahoru
nenapadáměžádnýméno
Anonymní





PříspěvekZaslal: pátek 28. leden 2011 8:14     Předmět: Citovat

Dostal jsem nápad na další vylepšení. Dal by se tak do hry zapojit např. nehrající bankéř.

Postavička "Hlídka"
- pohybuje se po hrací ploše libovolně podle hodu kostek.
- při stoupnutí na náhodu si vytáhne kartu z Náhod pro Hlídku, kde bude úkol
např. pokutuj člena cechu vrahů za skryté nošení zbraní částkou 5-20-50 tolarů (částka podle úrovně hráče) - dotyčného by musel dohnat (stoupnout na stejné políčko) a zkásnout.
- existovaly by i 3 úkoly, při kterých by mohl policajt zatknout/sesadit patricije.
- hrát by mohl pouze při úplném obsazení všech cechů.
- možná mu omezit hru na každý druhý tah při pohybu po Stínově

Případný zájemce na vylepšení hry mi může napsat na nenapadamezadnymenozavináčcentrum.cz
Návrat nahoru
Ikshorm
Člen Klubu Terryho Pratchetta


Založen: 22.2.2009
Příspěvky: 3725
Bydliště: Ankh-Libeň

PříspěvekZaslal: sobota 29. leden 2011 14:41     Předmět: Citovat

Začínám dávat dohromady koncept nové ankh-morporské hry. Trochu mě inspiroval Jarda s těmi svými budovami a z Patricie si vezmu asi jen procentuální kostky. Pokusím se sepsat, co mě zatím napadlo a představit to za týden na srazu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra U Prokopnutého bubnu -> Hry Časy uváděny v GMT + 2 hodiny
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 36, 37, 38, 39  Další
Strana 37 z 39

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.